Workshop | Fotografie & online identiteit
TICA Venlo, 19 september 10:30-11:30 | 12:30-13:30 | 14:30-15:30
TICA Aalsmeer, 26 september 10:30 -11:30 | 12:30 -13:30 | 14:30 -15:30
Wat ga je leren?
Elke poster, verpakking, video en/of foto is bedacht en gemaakt om aandacht te trekken. We leven in een digitaal tijdperk waardoor het hebben van een herkenbare en consistente online identiteit belangrijker is dan ooit. Jesse Veenhoven (Creative Director, Regisseur en Fotograaf) vertelt, tijdens de workshop ‘Fotografie & Online Identiteit’, alles hierover. Hij geeft tips & tricks en laat zien hoe content doormiddel van het gebruik van licht, compositie, styling en editing een overtuigende werking heeft. Je gaat zelf aan de slag met het ontdekken van je (smartphone) camera om er zo achter te komen wat werkt en wat juist niet.
Belangrijke informatie: De workshops worden in het Nederlands gegeven.
Aanvullende informatie: Neem je eigen camera, smartphone of spiegelreflexcamera mee.
Jesse Veenhoven “SOLO”
Jesse Veenhoven, beter bekend als “SOLO”, is een veelzijdige professional die tijdens de Look, Feel & Buying Days de workshop ‘Fotografie & Online Identiteit’ verzorgt. Als fotograaf, videograaf, regisseur, creative Director en cameraman heeft Jesse een indrukwekkend portfolio opgebouwd. Zijn werkterrein bevindt zich voornamelijk in de muziek- en evenementenwereld, waar hij concepten bedenkt en realiseert, kostbare momenten vastlegt en mensen weet te overtuigen door middel van meeslepende audiovisuele creaties. Jesse heeft een ware passie voor het vertellen van verhalen en doet dit op elke mogelijke manier die hij kan bedenken. Zijn talenten worden gewaardeerd door zowel opkomende artiesten en evenementen als grote bedrijven en enkele van de meest prominente artiesten in Nederland.