Teamleider Klantenservice (32–40 uur)
Je bent de regisseur van klantenservice én de motor achter klanttevredenheid
Je bent de regisseur van klantenservice én de motor achter klanttevredenheid
Ben jij die empathische én ondernemende teamleider die weet hoe je klantcontact niet alleen vriendelijk en snel maakt, maar ook strategisch slim inzet? Dan hebben wij jouw energie nodig. Bij TICA zijn we volop in beweging. We bouwen aan een next-level klantenservice die members écht verder helpt én bijdraagt aan ons succesverhaal. Klaar om impact te maken? Let’s go!
Als Teamleider Klantcontact stuur je een enthousiast team van professionals aan die elke dag het verschil maken voor onze members – ondernemers in interieur, fashion en lifestyle. Jij zorgt dat elk contactmoment klopt: van telefoontje tot servicecase. Ondertussen optimaliseer je processen, denk je mee over slimme AI-oplossingen en haal je het maximale uit ons CRM-systeem (Microsoft Dynamics 365).
Bij TICA – dé Europese inkooppartner voor onafhankelijke interieur- en lifestyleprofessionals – kom je terecht in een dynamische en ambitieuze omgeving. Een plek waar klantcontact allesbehalve standaard is, maar een strategisch touchpoint dat onze members inspireert en verbindt. Samen met je team bouw je aan een next-level klantenservice die members niet alleen helpt, maar verrast. Je werkt intensief samen met marketing, receptie en IT om processen te verbeteren, slimme tools te implementeren en klantinzichten te vertalen naar betere service. En dat allemaal terwijl je omringd bent door duizenden vierkante meters vol inspiratie.
Stuur je CV en motivatie t.a.v. Gaby van Veen naar hrm@pwcentral.nl. Een assessment maakt deel uit van het proces.