Van elke bestelling die een TICA-member plaatst, krijgt de eigenaar van het account een e-mail. Je krijgt dan de mogelijkheid om de bestelling te bekijken en deze te bevestigen of te annuleren.
Als je niet in staat bent om de aantallen meteen te leveren, kun je de bestelling aanpassen of producten in back order zetten. Als je aanpassingen maakt of annuleert, wordt het geld automatisch teruggestort of wij maken een nieuw betaalverzoek aan voor de retailer.
Stap 1: Bekijk de bestelling
- Heb ik alles op voorraad?
- Ja: bevestig de bestelling
- Nee: pas de bestelling aan of annuleer
Stap 2: Bevestig de bestelling
Stap 3: Verzending
- Kan ik alles nu verzenden?
- Ja: maak de verzending aan en print de pakbon
- Nee: geef aan welke producten in een volgende verzending worden verstuurd (back order) door “0” in te vullen bij het aantal achter het product. Hiervoor wordt een nieuwe verzending aangemaakt.
Kies je gewenste verzendmethode.
Voeg een track & trace toe.
Print de pakbon en voeg deze toe aan jouw zending.
Verzend de bestelling.
Stap 4: Wachten op bezorging
- Heeft de TICA-member de goederen compleet en intact ontvangen?
- Ja: de bestelling wordt afgerond als de track & trace status op ‘afgeleverd’ staat.
- Nee: de TICA-member zal een probleem melden. Neem de klacht in behandeling met hulp van TICA.
Stap 5: Uitbetaling
- Heb ik een geldig IBAN nummer bij TICA?
- Ja: wij betalen wekelijks de bestelling uit.
- Nee: neem contact op met administratie@pwmarkets.nl.