Lees hier meer over wat de statussen van jouw bestelling inhouden.
Geschatte verwerkingstijd
We geven een gemiddelde verwerkingstijd weer. Die zie je op de productpagina en zodra je je bestelling hebt afgerond. Zo weet je wat je kunt verwachten.
Wachten op bevestiging
Je bestelling is geplaatst en betaald. Nu gaat de exposant deze bevestigen. Zij hebben 48 uur om dat te doen.
Wachten op verzending
De bestelling is bevestigd en wordt verwerkt binnen de geschatte verwerkingstijd. Je ontvangt een e-mail zodra je bestelling (of een deel ervan) is verzonden.
Wachten op bezorging
Je bestelling is verzonden. Het track & trace nummer (indien beschikbaar) vind je in je TICA-webshopaccount bij de bestelling.
Afgerond
Na ontvangst controleer je of alles klopt. Is alles compleet? Dan is je bestelling afgerond. Bij problemen neem je contact op via
info@tica.nl.
Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
Heb je een bestelling geplaatst, maar merk je dat er iets niet klopt? Neem dan zo snel mogelijk contact op via
info@tica.nl. Is de order nog niet bevestigd door de exposant, dan kan het soms nog mogelijk zijn om te wijzigen of annuleren.
Wat zijn de drempels voor gratis verzending?
Elke exposant bepaalt zelf vanaf welk bedrag je gratis verzending krijgt. Dit kan onder andere te maken hebben met het land waar jouw onderneming gevestigd is of waarnaartoe je de order wil laten verzenden. Dit bedrag kan dus verschillend zijn. De verzendkosten en eventuele gratis verzenddrempel zie je in je winkelmandje of op de pagina van de exposant.
Hoe meld ik beschadigde of missende goederen?
Zodra je een probleem ontdekt, geef dit dan direct door aan
info@tica.nl. Hieronder vallen:
Goederen niet geleverd
Defecte goederen
Beschadigde goederen
Vervalste/namaak goederen
Onjuist weergave van goederen
Verkeerd geleverde goederen
Hoe kan ik mijn verzendadres wijzigen?
Tijdens het afrekenen vul je je verzendgegevens in. Deze gegevens zijn definitief, dus controleer ze goed.
Kan ik mijn bestelling direct laten leveren aan mijn klant?
Ja, met dropshipping bepaal je zelf waar je bestelling naartoe gaat. Pas het verzendadres eenvoudig aan naar het gewenste adres.
Kan ik mijn bestelling ophalen bij TICA?
Ja, je kiest tijdens het afrekenen voor ophalen bij TICA Aalsmeer of TICA Venlo. Ophalen is gratis, dus dat betekent geen verzendkosten!
Ik heb geen email ontvangen over mijn bestelling wat nu?
Heb je besteld en betaald, maar nog geen bevestiging gekregen? Neem dan contact op via
info@tica.nl.
Door wie wordt mijn bestelling geleverd?
De exposant kiest zelf welke leverancier de bestelling verzendt. Welke partij dat is, zie je aan het track & trace nummer in de e-mail en je ordergeschiedenis.
Kan ik producten retourneren?
Retourneren is niet mogelijk. Alleen bij schade of een verkeerd geleverd product kun je contact opnemen via
info@tica.nl.