Toelatingsbeleid & kosten klantenpas

Criteria voor een pasaanvraag

Voor het indienen van een aanvraag heb je een geldig KvK- en BTWnummer nodig. Wij letten bij het screenen van een aanvraag met name op deze criteria:

  • je bent wederverkoper of professionele eindgebruiker
  • je bent professionele inkoper van home-, gift,- garden,- en/of fashionartikelen
  • je bent ingeschreven bij de Kamer van Koophandel
  • je bent in het bezit van een geldig BTWnummer en in het bezit van een geldig legitimatiebewijs
  • je hebt een zakelijk inkoopdoel dat past bij de context van ons en jouw bedrijf

De kosten voor een klantenpas

LET OP: Een jaarpas is één kalenderjaar geldig en kost €49,50 per onderneming, de jaarpas geeft toegang aan maximaal twee gemachtigde personen. Je ontvangt hierover bij eventuele pasverlenging t.z.t. bericht van ons!

Heb je vragen over het toelatingsbeleid of de kosten voor een klantenpas? Neem dan graag contact op via newcustomer@ticatrendstrade.nl.

Iedereen op zijn manier onderscheidend

Onze drijfveer is om jou als professional een zeer uitgebreid lifestyleaanbod te bieden, zodat jij op jouw manier onderscheidend kan zijn. Daarom heb je de mogelijkheid om met één klantenpas in te kopen bij maar liefst drie verschillende vestigingen; in Aalsmeer en twee vestigingen in Venlo.

Voor het toekennen van een klantenpas wordt elke aanvraag nauwkeurig gescreend zodat alleen professionals met een zakelijk inkoopdoel én een relatie met de lifestylebranche gebruikmaken van ons inkoopplatform. Dit kunnen zowel professionele wederverkopers als eindgebruikers uit verschillende branches zijn.

Uitdagingen in een complexe markt

Om een rendabele onderneming te runnen moet je onderscheidend zijn. Ondernemers gaan daarom steeds vaker op zoek naar aanverwante artikelen om met het eigen assortiment of stylingproject te mixen. De branchevervaging van de markt wordt daarmee steeds complexer. Wij bieden je daarom een dusdanig groot en divers aanbod zodat jij jouw collectie of interieurproject moeiteloos compleet kunt maken.

Mijn buurman bij TICA Trends & Trade?!

Met een markt die moeilijk te definiëren is, is ook het vooraf screenen van klantenaanvragen soms uitdagend. Wij hanteren daarom een hygiëne- en een branchecode. Dat houdt in dat alleen ondernemingen met zakelijke doeleinden toegang krijgen. Daarnaast worden aankopen gemonitord in context met het inkoopdoel en de aard van de onderneming. Aankopen voor een stylingproject zien er vanzelfsprekend anders uit dan de aankopen voor een geschenkencollectie of bloemenwinkel.

Wij begrijpen dat de gevolgen van de branchevervanging voor ondernemers uitdagingen met zich meebrengen. Hoe onderscheidt bijvoorbeeld de lokale geschenkenwinkel zich van het aanbod cadeautjes dat je bij een tankstation vindt? Of hoe richt ik mijn interieurproject zodanig in dat een winstgevend geheel wordt?

Hierin denken we graag met je mee! Heb je behoefte aan advies voor jouw onderneming? Neem gerust contact met ons op.