Verduidelijking beleid omtrent stand service en onderhoud
Beste exposant,
Hierbij informeren wij je graag over een belangrijke wijziging in het beleid van TICA met betrekking tot de inzet van zelfstandigen en externe partijen door exposanten binnen onze vestigingen. Deze verandering is ingegeven door onze wens om de veiligheid en juridische aspecten beter te waarborgen en meer grip te krijgen op de uitvoering van werkzaamheden aan stands in onze Cash & Carry.
Concreet houdt dit in dat het voor nieuwe exposanten enkel nog mogelijk is om medewerkers van TICA in te huren voor werkzaamheden aan hun stands. Eigen personeel van de exposant kan afspraken plannen via de Teamleider Customer Service om richtlijnen en trainingen te geven aan het service en styling team.
Voor bestaande exposanten blijven de huidige afspraken geldig gedurende de looptijd van hun contracten. Bij contractverlengingen zal onze verkoopafdeling de mogelijkheid voor het onderbrengen van de werkzaamheden bij TICA bespreken.
Dit aangepaste beleid gaat per direct in. Mocht je vragen hebben over het nieuwe beleid, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Rogier Uivel
Adjunct Directeur PW Markets