Retouren Afdeling
Beste Exposanten,
Om ervoor te zorgen dat onze Retouren Afdeling soepel blijft verlopen, willen wij jullie graag herinneren aan jullie verantwoordelijkheid voor het legen van jullie persoonlijke schap. Hieronder volgt een beschrijving van het proces:
- Een klant besluit dat hij/zij een product wat hij in de winkel heeft gepakt toch niet wil hebben en legt deze op een retour kar.
- De karren worden dagelijks verzameld en naar de logistieke afdeling gebracht in de buffer van de retouren hoek.
- Medewerkers van Tica sorteren de goederen van de retouren karren naar de schappen voor de exposanten.
- Het is de verantwoordelijkheid van de Exposant om zijn schap regelmatig te legen en de goederen te retourneren naar zijn/haar stand of opslag
- Als het schap te vol is, ontvangen jullie een e-mail waarin wordt verzocht het schap per direct te legen.
- Indien er geen directe actie komt of als de afspraak niet wordt nagekomen, zullen wij genoodzaakt te zijn om het vak leeg te halen, de goederen te verpakken en in de opslag te nemen tegen de daarvoor geldende tarieven.
Wist u dat;
- Indien u zelf niet aanwezig bent om de werkzaamheden uit te kunnen voeren u deze werkzaamheden ook kunt beleggen bij ons HYB team?
- Naast de retouren afdeling er een stelling staat met goederen die wij niet kunnen identificeren, wij weten dan ook niet van welke exposant het product is. Wij verzoeken jullie om hier regelmatig in te kijken om jullie producten hier uit te halen. Na een periode van twee weken van uitstallen zullen de goederen uit de kast gehaald worden en verzameld worden voor het goede doel.
Wij willen benadrukken dat het legen van jullie persoonlijke schap een belangrijke taak is om de efficiëntie van onze operaties te waarborgen. Samenwerking is hierbij essentieel, laten wij er daarom voor zorgen dat de goederen zo snel als mogelijk weer in de winkel komen.
Mochten er vragen zijn, dan staan wij altijd voor jullie klaar.
Met vriendelijke groet,
TICA Logistiek