Duitse campagne

Campagne Duitse inkopers

Beste exposant,

De afgelopen periode merken we een terugval in het aantal Duitse bezoekers. Veel ondernemers zijn voorzichtiger in hun uitgaven en zoeken naar manieren om slimmer en efficiënter in te kopen. TICA speelt hierop in met een gerichte campagne van 10 juni t/m 31 juli die gericht is op het aantrekken van Duitse ondernemers naar TICA Venlo.

Via e-mails, social posts en een speciale actie “Bring einen Freund mit!” activeren we zowel bestaande als nieuwe Duitse members om TICA (weer) te bezoeken.

Wat betekent dit voor jou als exposant?
Heel eenvoudig: meer Duitse bezoekers betekent meer kans op verkoop. We laten zien hoe je bij TICA slim per stuk kunt inkopen – precies wat ondernemers in deze tijd nodig hebben.

Aan het einde van de campagne sturen we gericht aan op een upgrade naar een TICA-jaarabonnement of locatiepas. Daarmee vergroten we het aantal verkochte memberships, trekken we meer kopende TICA-members aan en verhogen we de omzet uit productverkoop.

Zodra de campagne is afgerond, ontvang je een update met de resultaten.