Beeyond problemen opgelost
Afgelopen woensdag heeft er een update van Beeyond plaats gevonden. Ondanks dat deze nieuwe versie uitvoerig was getest liepen we helaas tegen een aantal grote issues aan, waardoor artikelen niet goed gevonden konden worden, artikelen uploaden en aanmaken niet meer goed werkte en ook het printen van stickers niet meer werkte. De print issues waren relatief snel opgelost, maar onze Beeyond leverancier had geen snelle oplossing voor de overige issues. De verwachting was ook niet dat het voor het weekend opgelost zou zijn. We hebben daarom moeten besluiten om Beeyond weer terug te zetten naar de vorige versie.
Dit is gistermiddag (donderdag 23-1 rond 16.00 uur) gebeurd. Beeyond draait daarmee weer stabiel en de problemen die woensdag en donderdag speelde zijn daarmee verholpen.
Een kanttekening bij deze rollback is dat we qua artikeldata ook terug zijn gegaan naar de situatie van dinsdagavond (21 jan) 20:00 uur. Mocht je tussen dinsdagavond 20:00 uur en donderdagmiddag 15:30 artikelen hebben aangemaakt/geupload dienen deze opnieuw aangeboden te worden aan Beeyond. Indien gewenst kunnen wij daarbij assisteren. Je kunt daarvoor het beste contact opnemen via data@tica.nl
Momenteel zijn we nog druk bezig om de software op de stickerprinters terug te draaien naar de oude versie.
Status stickerprinters:
TICA Aalsmeer: Operationeel (sinds 24 jan 9:30 uur)
TICA Venlo: Operationeel (sinds 24 jan 11:15 uur)
TICA Venlo Concept Store: Operationeel (sinds 24 jan 10:45 uur)
TICA Ede: Niet operationeel
Mocht je onverhoopt toch nog tegen problemen aanlopen of problemen hebben met het printen van stickers op eigen stickerprinters, neem dan gerust contact op met it-support@tica.nl.
Excuses voor het ongemak.
Roel Bakker – Teamleider IT- en databeheer