Problemen stickers printen
Update 8 september ’23
Er is nog niet veel nieuws te communiceren anders dan dat Routit de leverancier van het KPN netwerk momenteel testjes aan het doen is op het netwerk om te kijken of ze wat geks zien. BZTRS de leverancier van Beeyond heb ik ingeschakeld om te kijken of het serverside allemaal in orde is.
Het lijkt er sterk op dat er “iets” veranderd is bij KPN waardoor de verbinding niet altijd tot stand kan komen. Wat dit iets is maakt het een complexe case en vergt nog het een aan ander aan onderzoek.
Alle betrokken partijen zijn hard aan het werk om te kijken of dit zo snel mogelijk opgelost kan worden al durf ik niet te stellen wanneer dat is.
Exposanten die thuis ook op een KPN netwerk zitten ondervinden dezelfde problemen. Bij TICA Aalsmeer is het reeds opgelost door specifiek het “verzoek wat vastloopt” via Vodafone te laten verlopen.
———————————-
Update 4 september ’23
Het afdrukken van prijslabels in TICA-Aalsmeer is weer operationeel. Advisor is in gesprek met KPN om te kijken of we het ook in Venlo weer operationeel kunnen krijgen. Het probleem lijkt op de lijn van KPN zelf te zitten, waarbij de printopdracht de connectie met Beeyond niet goed kan opzetten. Zodra er meer bekend is, zullen we dat z.s.m. delen.
———————————-
Problemen met het printen van stickers bij TICA breed
We zijn intensief bezig met het oplossen van de problemen met het printen op alle TICA-locaties. We verwachten vandaag een oplossing te ontvangen van onze leveranciers en dit heeft momenteel de hoogste prioriteit.
Het specifieke probleem is dat het printproces momenteel willekeurig vastloopt. Dit betekent dat bij het verzenden van een printopdracht naar de printer, het proces soms stopt en de opdracht voor het afdrukken van de sticker verloren gaat. Dit gebeurt niet bij elke opdracht, maar ongeveer 5 van de 10 keer.
Om het risico van verlies van een volledige printopdracht te minimaliseren, raden we aan om individuele labels per artikel af te drukken. Dit kan worden gedaan door in Beeyond de volgende stappen te volgen:
- Ga naar “Entiteit” > “Artikelen”.
- Klik op het gewenste artikel om het te openen.
- Klik vervolgens op het printicoontje.
- Voer het aantal in dat je wilt afdrukken en druk op “Printen”.
Houd er rekening mee dat hoewel deze methode niet altijd foutloos werkt, het wel helpt om het risico van het verliezen van een hele printopdracht te verminderen. We zullen je op de hoogte houden zodra we meer informatie hebben en een definitieve oplossing beschikbaar is. Bedankt voor je geduld.